Yoga

Ärligt talat körde jag yoga imorse och jäklar vad skönt och roligt det var! :D Sist jag körde (för fem år sen i och för sig) var det så tråkigt men nu var det precis det jag behövde. :)

Igår var jag och O på BK med min syster och hennes man. Jättemysigt! Roligt när man kan ses sådär lite spontant. :) Tänkte ses ikväll men mitt huvud värker nåt fruktansvärt. :/ Måste göra något åt det, har vart såhär ett tag nu. Tänkte kolla ögonen på måndag och se om jag behöver öka styrkan i linserna. Snart är jag väl helt blind. :P

Imorgon är det första advent, lussebak och Mysteriet står på schemat! :) Älska lugn helg.
image

Kommentera

