Julledighet

Jag längtar efter den. Jag har faktiskt smygbörjat lite grann men vi har ett grupparbete som vi ska kötta på med lite till den kommande veckan. Men torsdag kväll tar jag julhelg, då kommer V & M och firar mig lite grann. Och på fredagen ska jag och O fixa eget julbord här hemma. Lyxigt! :)

Det är mycket som rör sig i huvudet nu vilket kräver energi och tid, jag håller nämligen på att klura ut lite hur jag ska fortskrida, hur jag ska förhålla mig till saker och ting. Vilken grund jag vill stå på och lite andra ontologiska funderingar. Blir skönt när jag grubblat färdigt för den här perioden. ;)

På tisdag är det julkonsert också och imorgon kväll kör jag yoga. Fokus på roligheter och hälsa helt enkelt. Då trivs jag. :) Hoppas ni har en lika skön pre-christmas-vecka framför er. Vi hörs!_D3X7560_retouch_MB

Kommentera

