Självständighetens lyckorus

Sitter just nu själv på en restaurang i Jönköping och avnjuter en pastarätt med gorgonzola. För en timme sen checkade jag in på Scandic Portalen och nu efter maten ska jag ta en promenad genom stan. I eftermiddag ska jag bara göra vad som faller mig in, kanske gymma och basta på mitt hotell och kanske sätta mig med datorn i lobbyn och skriva lite. Det är så skönt med miljöombyte och att enbart umgås med mig själv, respekten och acceptansen för mig själv höjs direkt. Målet med den här vistelsen är nog att få den känslan att växa och stanna kvar även när jag åker hem. :)

image

Kommentera

