O-kry

Sjuk alltså. Inte okej att bli det såhär på vårkanten, vill ju vara ute i skinnjacka och solbrillor! Inatt vaknade jag kl 3 och har varit vaken sen dess – skapligt ovänlig sovmiljö på grund av mina bihålor etc. Kommer väl stupa snart, men nu på förmiddagen har jag passat på att göra saker utan att känna efter att jag inte orkar. Har redigerat ett kapitel till av manuset, kommit överens med gruppen om arbete vi ska göra och skickat förslag till olika förbund om att hålla kurs i relationsvåld. Lyckad dag hittils på tre timmars sömn. Ska man ändå vara hemma kan man ju lika gärna ta vara på vistelsen – jag sjukdomsvägrar! Det bästa man kan göra är ju att ändå hitta på något kul, till exempel planera ett Barty (brud-party). Det ska jag göra nu! :)

Såg ni förresten att spaghetti och köttfärssås var den vanligaste rätten i Sverige? Äter sällan det men ironiskt nog bestämde vi igår att vi skulle göra just det idag – sjukt gott ju!

1607057_659219204145587_662919558_nSnittar och bål ska planeras, förslag mottages gärna.

Kommentera

