TentaP

Jag har inte mycket till liv nu kan jag säga, det består mest av att försöka sålla bland all litteratur och faktiskt lägga något på minnet. Idag har det gått ganska bra så känns lite bättre men det är mycket kvar. Inte trodde jag att ledarskap var så ointressant… Det kanske bara är fel arbetsform och för mycket på en gång. Jag ska inte ge upp ämnet helt men efter tentan på onsdag vill jag inte höra talas om ledarskap på ett bra tag!

Dock ska jag ta mig tid till lite vida imorgon – då ska jag ha barty (brud-party)! :D Synd att inte mina systrar bor närmare men som tur är ska vi ses om en månad. :) Imorgon bjuder jag på lite bål med tilltugg samt en och annan vulgär lek, det blir en riktig helkväll! Självklart ska jag plugga några timmar på dagen, ledarskap och kön comin’ up. Men kl 19.00 byter vi fokus och släpper alla hämningar!

Nästa vecka blir riktigt rolig från och med onsdagen, då ska jag nämligen ha möte med ett mindre förlag från Norrköping. De har redan skickat avtal som vi ska diskutera närmare då – spännande!

IMG_20140304_205130

Kommentera

