Dopp i grytan

Fast i Roxen. :)

UntitledFörst i, sist ut – ska man göra det ska man göra det ordentligt! Det var faktiskt ganska skönt men känner redan att förkylningen är på väg. Ska sova bort det nu och ta igen mig.

Förresten – jag har sommarlov! :D Jag klarade hela Pedagogik 2, det var roligt men något under förväntan. Jag har inte riktigt lärt mig så mycket jag hade velat eller trott att jag skulle göra, men det har ändå varit intressant och givit mig en bild av hur jag vill fortsätta i framtiden. :) Så tack för det, nu hoppas jag att jag är redo att skriva C-uppsats i höst. ;)

Har som sagt en ny bokidé som har börjat ta form, ska berätta mer längre fram. Har även en plan för utgivning av No more Mr. Nice Guy och stämmer allt så kommer jag kunna ge ut den i början av 2015, efter jag skrivit C-uppsatsen – måste fokusera på en stor sak i taget. Men får berätta mer en annan gång, nu måste jag sova så jag orkar upp imorgon och göra massor sommarlovsmässiga saker. ;)

Tyckte det här citatet var så bra som stod i min kalender för den här veckan: ”Låt inte det du inte kan göra hindra dig från att göra det du faktiskt kan göra.” – Jim Rohn

True that!

Kommentera

