Ett huvud utan bekymmer

…finns bara på en fågelskrämma. Är jag beredd att hålla med om. ;) Särskilt när man ska flytta, fan vad grejer det är att hålla reda på. Och jag har noll tålamod! Jag börjar inse att det är ett problem, tips mottages mer än gärna på hur man får bättre tålamod. Skuggsidan av att vara effektiv, I guess…

Har i alla fall fixat allt jag kan nu, resten får jag släppa tills folk svarar på mail. Hoppas de är medvetna om att det är på bekostnad av min mage, ju snabbare de svarar desto mindre magknip orsakar de mig. Men det är inget jag tänker skriva med längst ner i mina mail.

Nej, jag hade inget vettigt att säga egentligen, ville bara skriva det. Att jag är stressad. Men vill absolut inte ha några medlidanden… Jag har alltid sagt att jag tycker om att flytta – jag är benägen att tumma lite på den åsikten. Man är ju inte 20 längre. Det jag däremot tycker om var jag har fyndat två soffor och ett soffbord för totalt 1600:-! Jäkla kap. :) Blocket ftw!

Funderar på att dra till Mjölbys Hjärta till Hjärta sen någon dag också och fynda lite mer. Ska packa upp och se vad jag har först bara, varje flyttlåda blir som en julklapp, kommer knappt ihåg alls just nu vad vi packade ner som mitt. Hjärnan har fattat det där med att sortera bort händelser som inte är så roliga att komma ihåg – jäkla smidigt. :)

Alltså, mina friends är sjukt trötta på den redan men har ni hört den här World Clap med Panetoz? :D Jäkla glad och go. Och ni som ska hjälpa mig flytta och packa upp: bara så ni vet kommer den gå på repeat. Jag står för pizzan och ölen så det får ni stå ut med! ;)

20140623_154409Oh, just det, jag tappade ju bort min mobil för ett tag sen så bilderna kommer ha riktigt dålig kvalitet. Är man student så är man. :)

Kommentera

