Vistvägen

Nu har jag packat, städat, tvättat och diskat, allt det där man måste innan flytt. Jag är så jäkla taggad!! Har förberett allt som går nu, och så räknar jag med att det blir helt f*cked up imorgon när jag väl ska flytta, så man får en utmaning. ;)

Har faktiskt helt otajmat nog troligtvis blivit drabbad av karpaltunnelsyndrom, vänsterhanden vägrar lyda och är jättesvag. Hade ju kunnat ta det på onsdag men sure, jag ville ha en utmaning och det blir ju väldigt spännande att flytta med en hand. Får ta fram super woman i mig med mantel och hela tjofaderittan och bara köra.

Är lite pyssel med målning av färgsläpp i taket och deltapetsering men Sandå måleri skulle försöka hjälpa mig så fort som möjligt, det tackar vi för! Ska visa bilder så fort jag landat lite. :)

Och om några dagar kommer min roomie, hoppas hon är okej med att dela luftmadrass med mig i några veckor. Pallade jag att sova på tältsäng i en månad ska nog en luftmadrass i två gå bra!

DSC09835Gammal bild på mig och roomie. Hennes blick vittnar om att hon föredrar närhet på hennes villkor…

Kommentera

