Månadsjubileum

En underbar månad har jag bott här i Majelden nu – jag trivs ju så jävla bra! :D Har haft pappa med fru här inatt så har visat de runt och haft två trevliga dagar. Imorgon är det jobb igen men nu är det nästan bara en vecka kvar på mitt sommarschema. Har hänt lite grann kring jobb och skola, det blir nog inte riktigt som jag tänkt mig (det blir det sällan men det blir bra ändå). Kan skriva snart igen om allt. :)

Pratade nyss med min granne som bor i samma hus men i A-uppgången (jag har C). Han är inte alls nöjd med läget – varmt i lägenheten på sommaren och massa ”ligister som festar varje helg”. Jag har rätt svalt i lägenheten och har inte störts av några fester eller människor utanför. De bor oturligt nog vid vägen så det är därför. Det gäller ju att bo i rätt del av huset alltså! ;D Här kommer jag bo länge.

20140721_191553

2 Comments

Lägg till →

  1. Åh vad kul och skönt att du trivs! :)

Kommentera

