Meningen med meningen.

Brukar ju få skrivsug och ta mig tid att skriva av mig rejält här på bloggen då, men antar att jag får ur mig det jag behöver för stunden genom mitt konto på Instagram: Meningspoesi.

Vad det är? En mening med en mening. Typ. Gå in och läs så fattar du. :)

Läget annars då? Jo, tack bra. Köttar på med jobb, plugg, projekt respekt och annat som blir lite halvdant för att dygnet envisas med att bara ha 24 timmar. Men känns rätt gött faktiskt, ibland får man vara lite halvdan – duger det med.

Näpp – plugget väntar, imorgon ska jag äntligen träffa brorsan och hans lilla stora familj!

20150527_204335

Kommentera

